KORKMAM

 



Ey hayat,

durup durup beni sınava sokma.
Boşuna zorlayıp beni,
kendini yorma.
Çok bulundum ben,
bu dünyanın vefasızlar sofrasında.

Kaç defa kaldım tek başıma, savaşın ortasında.
Elim bükülse, kolum kanadım kırılsa da
hiddetinden, şiddetinden korkmam,
Yüreğim hiç boyun eğmedi,
bil ki eğmez asla...

Ey hayat!
Gönlünde yoksam hatır da sorma.
Aşk ile yakıp, sınamaya çalışma.

Yürekse bu yürek, yandı yanacağı kadar.
Alev oldu, har oldu, kül oldu
küllerinden kaç defa yeniden doğdu...

Giderim, yoluma engel tanımam.
Yanardağ olsan da, ateşinden korkmam...

Yelkensizdim kaç okyanus,
kaç deniz aştım.
Dünyanın cefasıyla ömrümce uğraştım.
Yaşarken ölmeyi çok defa tattım.
Ölüm fermanımı yazsan da korkmam,
Korkmam sevmekten,
severken kaybetmekten...

Kaç defa vurulur insan can evinden?

Bırak git, kopsun inceldinceldiği yerden,
Gönlümce yaşarım ben,
ölmekten de korkmam...

Ayşe Keleş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEN DEĞERLİSİN EŞSİZSİN

BİR KALBİ OLMALI İNSANIN

'AN'I YAŞA💙❤️