ANNEM DERDİ Kİ




 Annem derdi ki’ "Hayatı gül bahçesi sanma,

dikenleri de olacak’’...
Yokuşları çok ama çok yoracak.

Gün gelecek şaşıracaksın 
hiç ummadıkların kalbini kırıp,
canını acıtacak.
Sakın pes etme,
kendine, yüreğine inanırsan,
mutluluk her daim kapını çalacak...

Sevmek, derdi annem gönülden olmalı,
zengin bir kalbi ara,
bukursan dört elle sarıl sakın bırakma.
Bu dünya kalmadı, 
bak ne şaha ne de sultana
Sonra eklerdi,
Aklına, kalbine uymayana 
hayır demeyi öğren,
seni her halinle sever, 
yürekten seven...

Öyle çok sevildi çünkü annem.
Beni bilmezdi,
dokunsam bahar biterdi,
Hayal etsem silinirdi.
Hiç olmadı bekleyenim,
Çok sevsem giderdi...

Şimdi özlemlerin ustasıyım,
hayatın öğrettiklerine hala acemi.
Koca alemin içinde ben,
aklımda annem.

Terli terli su içmemenin anlamını,
yalnızlığın iliklerine işleyen sancısını,
mutluluğa neden hep geç kaldığımı
Biraz geç de olsa anladım.
Kaç defa inanıp, kaç defa aldandım.
Düştüm yara aldım,
beklemek en acısıymış
gidenler dönmezmiş annem, 
sen gidince anladım.

Anladım annem, anladım.
Gül bahçesi değimiş hayat
dikenler acıtırmış,
Ateş yakar
Su ıslatırmış...

Ayşe Keleş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEN DEĞERLİSİN EŞSİZSİN

BİR KALBİ OLMALI İNSANIN

'AN'I YAŞA💙❤️